POBIERZ
APLIKACJĘ
Ciesz się specjalnymi rabatami oraz benefitami do wykorzystania w Salonach Time Trend oraz Riff.
Program lojalnościowy
dla klientów sieci Time Trend oraz Salonów Muzycznych Riff
Bądź na bieżąco z ofertą sieci Time Trend oraz Salonów Muzycznych Riff.
Zainstaluj aplikację i korzystaj z przywilejów.
Poznaj korzyści uczestnictwa w programie
Oferty specjalne
dostępne jedynie
dla użytkowników aplikacji
Dodatkowe korzyści
wynikające z poziomu uczestnictwa
Mapa salonów
wyznacz trasę
do najbliższego salonu
Wirtualna karta klienta
uprawniająca
do indywidualnego rabatu
Poleć aplikację i zyskaj
150 zł!
Poleć znajomemu naszą aplikację, gdy znajomy zarejestruje się w programie,
otrzymasz kupon o wartości 50 zł!*
Zarejestruj się
Udostępnij
kod polecający
Kupon 50 zł
*Możesz otrzymać maksymalnie 3 kupony.
FAQ
Czy program lojalnościowy ma swoją stronę WWW?
Aplikacja programu lojalnościowego Time to Riff jest jedynym medium komunikacji z Uczestnikami. Istniejąca strona WWW ma charakter wyłącznie informacyjny, nie posiada funkcjonalności logowania i nie są na niej prezentowane oferty promocyjne dla Uczestników programu lojalnościowego Time to Riff.
Do kogo skierowany jest program lojalnościowy?
Program lojalnościowy Time to Riff skierowany jest do Klientów sieci Time Trend oraz Salonów Muzycznych Riff. W przypadku zakupu udokumentowanego fakturą VAT wystawioną na przedsiębiorcę lub osobę prawną, transakcja zaliczana jest na konto osoby fizycznej, która zidentyfikowała się przy użyciu Wirtualnej Karty Klienta w aplikacji mobilnej.
Jakie są korzyści z uczestnictwa w programie lojalnościowym?
Uczestnicy mogą korzystać z szerokiej gamy przygotowanych dla nich ofert, w tym między innymi: rabatów, przywilejów wynikających ze statusu w programie, nagród za polecenie aplikacji programu, lokalizatora salonów sprzedaży na mapie, historii zakupów, zwrotu towarów bez paragonu.
W jakich sieciach sprzedaży funkcjonuje program lojalnościowy?
Program lojalnościowy Time to Riff funkcjonuje w salonach stacjonarnych sieci Time Trend oraz Salonów Muzycznych Riff. Aby skorzystać z programu lojalnościowego, należy okazać sprzedawcy Wirtualną Kartę Klienta na ekranie smartfona celem zeskanowania przed dokonaniem zapłaty.
Czy program lojalnościowy działa w e-sklepach Time Trend lub Riff?
Tak. Aby skorzystać z ofert programu lojalnościowego Time to Riff, należy posiadać konto w e-sklepach. Konto to można połączyć z aplikacją mobilną poprzez link umieszczony w e-sklepach. Jeśli natomiast Uczestnik nie posiada konta w e-sklepach, może je założyć i następnie połączyć z aplikacją mobilną, poprzez dostępny link w e-sklepie. Istnieje możliwość złożenia zamówienia online z odbiorem własnym w stacjonarnym salonie sprzedaży i dokonania płatności w salonie. Przy użyciu Wirtualnej Karty Klienta dostępnej w aplikacji mobilnej zakup ten po jej zeskanowaniu zaliczy się do programu lojalnościowego. Z zastrzeżeniem, że asortyment ze strony Time Trend zamawiamy do Salonów Time Trend, a ze strony Riff do Salonów Muzycznych Riff. W takim przypadku Uczestnik może przedstawić do zeskanowania Wirtualną Kartę Klienta w salonie i tym samym objąć zakup korzyściami płynącymi z uczestnictwa w Programie Time to Riff. W zakładce „Historia zakupów” transakcja taka zostanie zidentyfikowana jako sprzedaż online.
Jeżeli dokonuję zakupów tylko w sieci Riff, mogę skorzystać z rabatów i kodów w salonach Time Trend (i na odwrót)?
Tak. Program lojalnościowy Time to Riff sumuje wartości zakupów dokonanych w sieci Time Trend oraz Salonów Muzycznych Riff. Uczestnicy mogą korzystać z rabatów przypisanych do jednego z czterech poziomów uczestnictwa, tj. Pasjonat, Entuzjasta, Koneser, Mistrz. Wartości rabatów obowiązujących na każdym poziomie uczestnictwa w sieci Time Trend oraz Salonów Muzycznych Riff można sprawdzić w aplikacji mobilnej.
Co to jest kod polecający?
Kod polecający to ciąg znaków. Jego wpisanie w odpowiednim polu podczas rejestracji w programie oznacza, iż Uczestnik przystąpił z rekomendacji innego Uczestnika programu Time to Riff bądź pracownika salonu sprzedaży. Osoba, która przekazała nam kod polecający, otrzyma z tytułu naszego przystąpienia nagrodę. Każdy Uczestnik może wygenerować w aplikacji kod polecający dla maksymalnie 3 nowych Uczestników.
Skąd wziąć kod polecający do wpisania podczas rejestracji?
Kod polecający można otrzymać od pracownika salonu sprzedaży Time Trend lub Salonów Muzycznych Riff, albo od zarejestrowanego Uczestnika programu lojalnościowego Time to Riff. Każdy uczestnik może polecić uczestnictwo w programie maksymalnie trzem osobom.
Jakie są korzyści za przystąpienie do programu z wykorzystaniem kodu polecającego?
W programie Time to Riff nagradzana jest osoba polecająca, to znaczy ta, która wygenerowała nowo przystępującemu uczestnikowi kod polecający. Nagrodą jest kupon rabatowy na 50 złotych do wykorzystania podczas zakupów w stacjonarnych salonach sieci Time Trend lub Salonów Muzycznych Riff albo e-sklepie www.timetrend.pl , www.riff.net.pl. Skorzystanie z oferty wymaga tzw. aktywowania rabatu w aplikacji. Następnie zostanie wygenerowany kod i przypisany Kupon Rabatowy na koncie Uczestnika. Kupon Rabatowy lub Kupony Rabatowe można wykorzystać podczas zakupów za kwotę min. 500 zł brutto. Zasady przyznawania i wykorzystywania kuponów rabatowych opisane zostały szczegółowo w Regulaminie programu lojalnościowego Time to Riff.
Czy mogę zmienić numer telefonu w aplikacji?
Nie. Nie ma takiej możliwości. Aplikację można jednak zainstalować na wielu aparatach telefonicznych, przy czym niezbędny jest dostęp do numeru telefonu komórkowego podanego podczas rejestracji w programie lojalnościowym Time to Riff.
Czy mogę zainstalować aplikację na więcej niż jednym smartfonie jednocześnie?
Tak. Aplikację można jednak zainstalować na wielu aparatach telefonicznych jednocześnie, przy czym niezbędny jest dostęp do numeru telefonu komórkowego podanego podczas rejestracji w programie lojalnościowym Time to Riff.
Jak można zmienić wyrażone zgody na komunikację e-mail oraz SMS?
Stosowną zgodę można wyrazić podczas rejestracji w programie lojalnościowym Time to Riff, a także wyrazić lub odwołać w sekcji Menu w zakładce „Moje dane” w sekcji „Zgody”.
Czym się różni Wirtualna Karta Klienta od pozostałych kodów EAN?
W aplikacji programu lojalnościowego Time to Riff dostępne są trzy rodzaje kodów EAN. Są to: Wirtualna karta Klienta – ten kod identyfikuje Uczestnika w programie i powinien być skanowany jako pierwszy podczas wszystkich zakupów w salonach stacjonarnych Time Trend oraz Salonów Muzycznych Riff. Kod EAN promocji – ten kod identyfikuje promocję. Jego wygenerowanie wymaga naciśnięcia przycisku „Wykorzystaj kupon” dostępnego w sekcji opisującej zasady promocji. Kod promocji dostępny jest w aplikacji w okresie ważności danej promocji. Kod wymaga zeskanowania, aby skorzystać z promocji. Kod EAN kuponu rabatowego na 50 zł – ten kod identyfikuje kupon zniżkowy przyznawany Uczestnikowi za polecenie aplikacji, wskutek której do programu lojalnościowego Time to Riff przystąpił nowy Uczestnik. Wykorzystanie tego kodu wymaga jego zeskanowanie podczas zakupów w salonie stacjonarnym bądź wpisanie jako ciąg znaków podczas dokonywania zakupów w e-sklepie www.timetrend.pl , www.riff.net.pl.
Jak można skorzystać z promocji oferowanych w aplikacji programu lojalnościowego?
Aby skorzystać z promocji, należy dokonać aktywacji kuponu promocyjnego przez naciśnięcie przycisku „Aktywuj kupon” dostępnego w opisie każdej promocji. Aktywacja kuponu wygeneruje wyświetlenie w aplikacji Wirtualnej Karty Klienta oraz kodu EAN promocji. Ekran z kodami należy udostępnić pracownikowi salonu sprzedaży Time Trend lub Salonów Muzycznych Riff celem zeskanowania. Zawsze w pierwszej kolejności należy zeskanować Wirtualną Kartę Klienta, a następnie kod EAN promocji.
Zapomniałem telefonu. Jak mogę zidentyfikować się w punkcie sprzedaży?
Wystarczy podać pracownikowi salonu numer telefonu komórkowego podany podczas rejestracji aplikacji programu lojalnościowego Time to Riff. Dzięki temu będzie istniała możliwość rejestracji zakupów na koncie programu lojalnościowego, jednak nie będzie możliwości skorzystania z promocji ani wykorzystania kuponów rabatowych o wartości 50 zł.
Dokonałem zakupów. Zapomniałem okazać Wirtualną Kartę Klienta. Czy mogę zaliczyć zakupy na konto programu i uzyskać rabat?
Nie. Zaliczenie zakupów na konto programu lojalnościowego Time to Riff, uzyskanie rabatu, skorzystanie z promocji lub wykorzystanie kuponu rabatowego wymaga okazania do zeskanowania Wirtualnej Karty Klienta w salonie sprzedaży Time Trend lub Salonów Muzycznych Riff.
Czy promocje się sumują?
Rabaty przyznawane Uczestnikom programu lojalnościowego Time to Riff obejmują całą ofertę dostępną w salonach sprzedaży. Rabaty nie dotyczą tych produktów, które Organizator wykluczył w Regulaminie z udziału w programie lojalnościowym. Rabaty nie sumują się z rabatami oferowanymi w ramach promocji prezentowanych w aplikacji programu lojalnościowego.
Jak mogę sprawdzić ważność kodu EAN promocji?
Informacja taka dostępna jest w opisie zasad promocji, który dostępny jest po naciśnięciu na baner promocji.
Z ilu promocji mogę skorzystać równocześnie?
Uczestnik może skorzystać podczas zakupów z dowolnej liczby promocji prezentowanych w aplikacji mobilnej pod warunkiem aktywowania każdej z promocji osobno oraz udostępnienia pracownikowi salonu punktu sprzedaży Time Trend lub Salonów Muzycznych Riff ekranu z kodami celem zeskanowania Wirtualnej Karty Klienta oraz kodów EAN każdej z promocji osobno, przy czym w pierwszej kolejności należy zeskanować Wirtualną Kartę Klienta.
Czy można podczas zakupów wykorzystać więcej niż jeden kupon rabatowy za polecenie?
Tak. Uczestnik może wykorzystać jeden, dwa albo trzy (wszystkie) otrzymane kupony rabatowe za polecenie pod warunkiem dokonania zakupów za kwotę minimum 500 zł brutto dokumentowanych jednym paragonem lub jedną fakturą VAT. W konsekwencji cena brutto zostanie obniżona odpowiednio o 50 zł albo 100 zł, albo 150 zł.
Czy podczas zakupów można skorzystać równocześnie z kuponu rabatowego o wartości 50 zł przyznawanego za polecenie oraz promocji?
Tak. W tym celu należy udostępnić pracownikowi salonu punktu sprzedaży Time Trend lub Salonów Muzycznych Riff ekran z kodami celem zeskanowania Wirtualnej Karty Klienta oraz kodów EAN każdej z promocji osobno, a także kod EAN kuponu rabatowego przyznawanego za polecenie, przy czym w pierwszej kolejności należy zeskanować Wirtualną Kartę Klienta.
Jak liczone są wartości zakupów uprawniające do otrzymania rabatów?
Wartości zakupów liczone są w okresie 24 kolejnych miesięcy od zakupu pierwszego produktu po zarejestrowaniu w programie. W przypadku gdy do końca 24. miesiąca od dnia zakupu produktu po zarejestrowaniu w Programie, Uczestnik nie dokona zakupu uprawniającego go do uzyskania rabatu na określonym poziomie, Uczestnik taki zostanie przypisany do niższej grupy obrotu, a jego rabat odpowiednio skorygowany w dół. Saldo wartości zakupów utrzymywane jest przez okres 24 miesięcy. Po upływie pierwszych 24 miesięcy uczestnictwa w programie lojalnościowym Time to Riff, z każdym kolejnym miesiącem kasują się zakupy dokonane w okresie wcześniejszym niż ostatnie 24 miesiące.
Czy rabat widoczny w aplikacji prezentowany na banerze „Dziękujemy, że jesteś z nami” sumuje się z rabatami na całą gamę produktów uczestniczących w programie lojalnościowym?
Nie. W momencie przystąpienia do programu lojalnościowego Time to Riff uczestnikowi nie jest oferowany rabat na całą gamę produktów uczestniczących w programie (przyznany rabat wynosi 0%). Rabat prezentowany na banerze „Dziękujemy, że jesteś z nami” oferowany jest po dokonaniu zakupów na kwotę 500 zł brutto w stacjonarnych salonach Time Trend oraz przy zakupach za min 1000 zł brutto w Salonach Muzycznych Riff.
Czy można sumować rabaty oferowane w aplikacji i przy użyciu wielu kodów rabatowych kilkukrotnie obniżyć cenę tego samego produktu?
Nie. W tym samym okresie w aplikacji dostępna jest wyłącznie jedna promocja przypisana do każdego produktu lub gamy produktowej. Każda zaś z promocji ma swój okres ważności.
W jakiej kolejności należy skanować Wirtualną Kartę Klienta oraz kody EAN kupowanych produktów?
Kolejność zeskanowania ma znaczenie. Najpierw należy zeskanować Wirtualną Kartę Klienta, następnie kody EAN kupowanych produktów i na samym końcu kod aktywowanego wcześniej kuponu rabatowego.
Z jakiego okresu prezentowana jest historia zakupów w aplikacji?
W aplikacji prezentowana jest pełna historia zakupów oraz zwrotów wszystkich zakupów, które zostały przez Uczestnika dokonane w stacjonarnych salonach sprzedaży Time Trend oraz Salonach Muzycznych Riff, podczas których Uczestnik zidentyfikował się przy użyciu Wirtualnej Karty Klienta.
Czym są poziomy Uczestnictwa?
W programie lojalnościowym Time to Riff wartości zakupów Uczestnika dokonanych w sieci Time Trend lub Salonów Muzycznych Riff sumują się (tzn. sumujemy kwoty zakupów w obu sieciach) i po osiągnięciu progu 500 zł, 2500 zł oraz 5000 zł brutto umożliwiają przejście na wyższy poziom uczestnictwa. Dzięki temu Uczestnikowi przyznawany jest wyższy poziom rabatu oraz coraz atrakcyjniejszy zakres przywilejów.
W jaki sposób skorzystać z przywilejów oferowanych na każdym poziomie uczestnictwa?
Aby skorzystać z przywilejów oferowanych Uczestnikom programu lojalnościowego Time to Riff na poziomie uczestnictwa Entuzjasta, Pasjonat, Koneser oraz Mistrz, należy zgłosić stosowne żądanie pracownikowi salonu sprzedaży sieci Time Trend lub Salonów Muzycznych Riff.
Czy istnieje ograniczenie liczby przypadków skorzystania z przywilejów oferowanych na każdym poziomie uczestnictwa?
Nie. Jeżeli nie zostało to wyraźnie zastrzeżone, to ograniczenie liczby przypadków skorzystania z przywilejów oferowanych na każdym poziomie uczestnictwa nie ma zastosowania. Obrazując przykładem, uczestnik może w nielimitowany sposób korzystać z możliwości dokonania rezerwacji produktu na okres 3 dni, ale wyłącznie jeden raz w roku kalendarzowym skorzystać z przywileju określonego jako „Usługa wymiany strun 1x w roku”, gdyż wyraźnie zastrzeżona została częstotliwość korzystania z tego przywileju.
Czy wydając 5001 zł w sklepie stacjonarnym Time Trend lub Riff, uzyskam status Mistrz?
Tak, pod warunkiem okazania pracownikowi salonu Wirtualnej Karty Klienta do zeskanowania przy kasie.
Jak można zgłosić uwagi techniczne działania aplikacji mobilnej?
Można dokonać tego pisemnie, wysyłając wiadomość e-mail na adres kontakt@timetoriff.pl
Jak zmienić PIN do aplikacji?
Aby zmienić PIN nadany podczas zakładania konta należy wejść do sekcji „Menu” - następnie „Nadaj nowy PIN” dostępnej w sekcji „Ustawienia aplikacji”. W oknie, które się otworzy będzie widoczny numer telefonu komórkowego, który podali Państwo podczas rejestracji. Numer ten nie może zostać zmieniony, gdyż jest Państwa identyfikatorem. Na ten numer zostanie Państwu wysłany kod SMS, który umożliwi nadanie nowego PIN. W tym celu należy nacisnąć przycisk „Wygeneruj kod SMS” a otrzymany kod wpisać na kolejnym ekranie i zatwierdzić naciskając przycisk „Nadaj nowy PIN”. Finalnie należy dwukrotnie wpisać ten sam nowy PIN. Aplikacja potwierdzi zmianę przez wyświetlenie ekranu „PIN został zmieniony pomyślnie”.
Dlaczego nie widać ostatniego dowodu zakupu w historii zakupów?
Dowód zakupu pojawi się w aplikacji mobilnej programu lojalnościowego Time to Riff w ciągu około 1 godziny (w przypadku dokonania zakupów w Salonie sprzedaży) lub maksymalnie w ciągu 48 godzin od momentu wystawienia paragonu fiskalnego do zamówienia dokonanego w e-sklepie www.timetrend.pl lub www.riff.net.pl, co uzależnione jest od momentu złożenia zamówienia online.
Jak można skorzystać z bonów za polecenie w e – commerce?
Korzystanie z bonów za polecenie dostępnych w aplikacji mobilnej programu lojalnościowego Time to Riff w e-sklepie www.timetrend.pl lub www.riff.net.pl jest możliwe, jednakże wymaga podjęcia jednorazowej czynności połączenia konta sklepu internetowego Time Trend z kontem aplikacji mobilnej Time to Riff lub konta sklepu internetowego Riff z kontem aplikacji mobilnej Time to Riff. Połączenie konta sklepu internetowego Time Trend z kontem aplikacji mobilnej Time to Riff umożliwi korzystanie z bonów za polecenie dostępnych w aplikacji mobilnej programu lojalnościowego Time to Riff jedynie w e-sklepie www.timetrend.pl. Połączenie zaś konta sklepu internetowego Riff z kontem aplikacji mobilnej Time to Riff umożliwi korzystanie z bonów za polecenie dostępnych w aplikacji mobilnej programu lojalnościowego Time to Riff jedynie w e-sklepie www.riff.net.pl. Uczestnik przed dokonaniem zakupu online z wykorzystaniem bonów za polecenie dostępnych w aplikacji mobilnej programu lojalnościowego Time to Riff, powinien zainicjować proces łączenia kont w e-sklepie www.timetrend.pl lub analogicznie www.riff.net.pl, w efekcie czego Uczestnik zostanie przeniesiony do dedykowanej strony internetowej służącej łączeniu kont. Aby połączyć konta należy postępować zgodnie z instrukcjami zawartymi w e-sklepie www.timetrend.pl oraz www.riff.net.pl, w których umieszczony jest link przekierowujący do strony połączenia konta w sklepie z kontem programu lojalnościowego. Po połączeniu kont bony za polecenie dostępne w aplikacji mobilnej programu lojalnościowego Time to Riff będą mogły być wykorzystywane do obniżenia zakupów dokonanych w e-sklepie www.timetrend.pl lub www.riff.net.pl zgodnie z warunkami realizacji tych bonów.
Jak działają kupony urodzinowe?
Promocja na urodziny polega na przyznaniu kuponu 50 zł ważnego przy zakupach za min. 500 zł brutto. Kupon jest ważny 6 miesięcy. Uczestnicy programu otrzymują dwa kupony, jeden do wykorzystania w sieci Riff, drugi w Time Trend. Każdy uczestnik dostaje obie niezależnie, którą sieć wybrał jako ulubioną.
Jak działa sumowanie kuponów rabatowych?
Kupony rabatowe dostępne w aplikacji łączą się z bonami uzyskanymi przez Uczestników za polecenie aplikacji. Aby podczas jednej transakcji naliczyć rabat wynikający z kilku różnych kuponów rabatowych, niezbędne jest spełnienie warunku dokonania zakupów za minimum 500 zł brutto. Oznacza to, iż rabat może być naliczony, jeżeli wartość zakupów wynosi minimum 500 zł brutto przed naliczeniem rabatu. Obrazując przykładem:

Przykład 1.
Uczestnik dokonuje zakupu za 650 zł brutto i chce skorzystać z 3 kuponów rabatowych uzyskanych za polecenie aplikacji innym Uczestnikom, każdy o wartości 50 zł. Uczestnik oczekuje, iż podczas jednej transakcji uzyska rabat w kwocie 3 x 50 zł = 150 zł. Rabaty naliczane są w sposób następujący:

Cena zakupu: 650 zł brutto
Kupon rabatowy #1: - 50 zł
Cena po rabacie 600 zł brutto
Kupon rabatowy #2: -50 zł
Cena po rabacie 550 zł brutto
Kupon rabatowy #3: - 50 zł
Cena po rabacie: 500 zł brutto

Uczestnik mógł skorzystać ze wszystkich rabatów, gdyż za każdym razem, przed naliczeniem kolejnego rabatu wartość zakupów wynosiła minimum 500 zł brutto.

Przykład 2.
Uczestnik dokonuje zakupu za 600 zł brutto i chce skorzystać z 2 kuponów rabatowych uzyskanych za polecenie aplikacji innym Uczestnikom, każdy o wartości 50 zł. oraz rabatu -20% wynikającego z obowiązującej promocji. Uczestnik oczekuje, iż podczas jednej transakcji uzyska rabat w kwocie 2 x 50 zł = 100 zł z tytułu wykorzystania kuponów za polecenie oraz dodatkowo obniży cenę zakupów o 20%. Rabaty naliczane są w sposób następujący

Cena zakupu: 600 zł brutto
Kupon rabatowy #1: - 50 zł
Cena po rabacie 550 zł brutto
Kupon rabatowy #2: -50 zł
Cena po rabacie 500 zł brutto
Kupon rabatowy #3: - 20%
Cena po rabacie: 400 zł brutto

Uczestnik mógł skorzystać ze wszystkich rabatów, gdyż za każdym razem, przed naliczeniem kolejnego rabatu wartość zakupów wynosiła minimum 500 zł brutto.

Przykład 3.
Uczestnik dokonuje zakupu za 500 zł brutto i chce skorzystać z 1 kuponu rabatowego uzyskanego za polecenie aplikacji innym Uczestnikom, o wartości 50 zł oraz rabatu -20% wynikającego z obowiązującej promocji. Uczestnik oczekuje, iż podczas jednej transakcji uzyska rabat w kwocie 1 x 50 zł = 50 zł z tytułu wykorzystania kuponu za polecenie oraz dodatkowo obniży cenę zakupów o 20%. Rabaty naliczane są w sposób następujący:

Cena zakupu: 500 zł brutto
Kupon rabatowy #1: - 50 zł
Cena po rabacie 450 zł brutto

Uczestnik nie mógł skorzystać ze wszystkich rabatów, gdyż po naliczeniu pierwszego z nich, przed naliczeniem kolejnego rabatu wartość zakupów była niższa niż 500 zł brutto. Warto zauważyć, iż od uczestnika zależy z którego rabatu skorzysta w pierwszej kolejności. Gdyby uczestnik wybrał (udostępnił kasjerowi na ekranie aplikacji mobilnej) w pierwszej kolejności kupon rabatowy na 20% to rabaty byłyby naliczane w sposób następujący:

Cena zakupu: 500 zł brutto
Kupon rabatowy #1: - 20%
Cena po rabacie 400 zł brutto

W tym przypadku drugi z rabatów również nie mógłby być naliczony, jednak uczestnik zapłaciłby niższą kwotę.
Masz pytanie?
Skontaktuj się z nami
kontakt@timetoriff.pl
© Copyright 2023 Grupa Zibi S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. Wykonanie: https://i360.com.pl/